Suport - Informatii generale

Acasa » Suport » Informatii generale

Serviciul de relatii cu clientii Deskis

La Deskis, pentru a putea beneficia de un serviciu de calitate si de incredere este necesar sa primiti tot suportul. Succesul dumneavoastră este misiunea noastră. Ceva mai puțin este inacceptabil.

Ca o companie de software antreprenoriala, am încercat mereu să fim diferiti de competitorii nostri. Noi folosim toate resursele disponibile pentru a livra clientilor nostri ceea ce concurenții noștri nu pot - suport și service imediat și personalizat, care merge dincolo de așteptările clienților.

La Deskis, imbinam tehnologia de ultima ora cu specialisti calificati pentru a va oferi intotdeauna suportul de care aveti nevoie.

Colaborarea cu fiecare dintre clientii nostri se face de la inceput pana la sfarsit pentru a asigura implementarea cu succes a programului de administrare Deskis.

Noi credem că pentru a oferi servicii de calitate este nevoie de o intreaga comunitate. În Deskis incurajam clientii nostri pentru a împărtăși sugestii pentru noi caracteristici care ar dori să apara în actualizări viitoare. Alți membri ai comunității pot vota și comenta ideile. Cele mai populare idei plasate sunt revizuite de către personalul Deskis pe o bază de zi cu zi pentru a selecta ce funcții pot fi incluse în actualizări viitoare.

În timp ce orice organizație poate pretinde ca are un serviciu de suport mai bun, Deskis are placerea de a va invita sa testati serviciile noastre.

Conectează-te cu noi

Daca trebuie sa fiti ajutat de un operator Deskis, puteti da click aici pentru a incepe o sesiune de ajutor de la distanta.

Suportul pentru programul Deskis este disponibil prin telefon, prin chat-ul intern sau prin e-mail: suport@deskis.ro .

Daca aveti o simpla intrebare sau aveti nevoie de ajutor la un moment dat puteti folosi chat-ul intern pentru a intra in contact cu un operator.

Timp de raspuns

Timpul de răspuns se definește ca intervalul de timp între care un apel este primit de către Departamentul de suport și atunci când un operator de specialitate contacteaza clientul. Deskis oferă timpi de răspuns în funcție de gravitatea problemei. Deskis definește nivelele de gravitate dupa cum urmeaza:


Critic: programul este nefunctional sau imposibil sa se lucreze pe el. Toți utilizatorii sunt în imposibilitatea de a utiliza sistemul. Productivitatea clientului este amenințată.
Timp de raspuns: 1 ora sau mai puțin


Mare: programul afectează în mod direct funcțiile esențiale pentru operațiunile de zi cu zi pentru toți utilizatorii sistemului.
Timp de raspuns: 2 ore sau mai puțin


Mediu: defectiunea este limitata la un client anume. Situația este specifica unei anumite operațiuni, dar cele mai multe functii și productivitatea utilizatorului continuă.
Timp de raspuns: 4 ore de afaceri sau mai puțin


Scazut: clientul sau productivitatea utilizatorului nu sunt afectate, sau este o chestiune procedurală care este raportată.
Timp de raspuns: 8 ore de afaceri sau mai puțin

Deskis Online

Toti utilizatorii primesc automat actualizări de sistem și upgrade-uri, ca parte a abonamentului. Suportul tehnic este asigurat prin telefon, e-mail sau sesizari on-line.

Cum puteti lua legatura cu noi

E-mail: suport@deskis.ro .